Διοίκηση Επιχειρήσεων
Περιγραφή Εξ αποστάσεως Μεταπτυχιακού Προγράμματος από το Πανεπιστήμιο Frederick, Tο Mεγαλύτερο Πανεπιστήμιο στην Κύπρο
Ο σκοπός του προγράμματος είναι η δημιουργία στελεχών με ισχυρό υπόβαθρο στη διοίκηση επιχειρήσεων, που να είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις του σύγχρονου οικονομικού περιβάλλοντος. Το πρόγραμμα ενισχύει τις δυνατότητες των συμμετεχόντων να οργανώσουν δική τους επιχείρηση ή να κάνουν καριέρα σε διευθυντικές θέσεις σε κορυφαίες επιχειρήσεις και οργανισμούς. Το πρόγραμμα παρέχει επίσης το αναγκαίο υπόβαθρο στους συμμετέχοντες που πρόκειται να ακολουθήσουν καριέρα σε διευθυντικές θέσεις στο δημόσιο τομέα. Επιπλέον, μέσω της συμμετοχής τους σε ερευνητικά προγράμματα, σεμινάρια από ειδικούς και με την προετοιμασία της διατριβής τους. Οι συμμετέχοντες είναι επίσης έτοιμοι να συμμετάσχουν στην έρευνα και ανάπτυξη νέων προϊόντων στο επιχειρηματικό περιβάλλον.
Έχετε δικαίωμα επιλογής κατεύθυνσης ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ.
Οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα αναμένεται να δημιουργήσουν μια ολοκληρωμένη κατανόηση σε μεταπτυχιακό επίπεδο στους τομείς των οικονομικών, χρηματοοικονομικής, λογιστικής, μάρκετινγκ και διοίκησης από καθηγητές με ειδίκευση στους τομείς αυτούς με διεθνώς αναγνωρισμένη έρευνα και δημοσιεύσεις. Ιδιαίτερα σημαντικό ότι, πέρα από την ανάπτυξη αναλυτικών δεξιοτήτων στους προαναφερθέντες τομείς, είναι η ανάπτυξη ηγετικών δυνατοτήτων και γνώσεων διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού. Οι φοιτητές θα εξοικειωθούν στη χρήση σύγχρονων τεχνολογιών και μέσω της μελέτης πραγματικών περιπτώσεων (case studies) στην αντιμετώπιση πραγματικών οικονομικών καταστάσεων στη μελλοντική τους καριέρα. Το πρόγραμμα προετοιμάζει επίσης τους συμμετέχοντες να δημιουργήσουν τη δική τους επιχείρηση, λαμβάνοντας υπόψη τη βιώσιμη οικονομική ανάπτυξη (sustainable growth) των κοινοτήτων τους.
Η γλώσσα διδασκαλίας είναι η Ελληνική.
Στόχοι Προγράμματος
Με την επιτυχή ολοκλήρωση αυτού του προγράμματος, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
- Κατανοούν τις αρχές μικροοικονομικού και μακροοικονομικού περιβάλλοντος που λειτουργούν οι επιχειρήσεις και να βρίσκουν λύσεις για να αντιμετωπίσουν τον ανταγωνισμό.
- Αξιολογούν επενδύσεις και άλλες χρηματοδοτικές αποφάσεις.
- Δημιουργούν σχέδια μάρκετινγκ και τοποθέτησης νέων προϊόντων και υπηρεσίων στην αγορά.
- Αναπτύσσουν τις απαραίτητες διοικητικές και ηγετικές ικανότητες για να ηγούνται των επιχειρήσεών τους σε ένα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον.
- Εφαρμόζουν τις αρχές διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού με σκοπό την ενίσχυση της παραγωγικότητας του ανθρώπινου κεφαλαίου.
- Χρησιμοποιούν αποτελεσματικά τις νέες τεχνολογίες στην ανάλυση των δεδομένων προγραμματισμού νέων επιχειρηματικών σχεδίων.
- Κατανοούν τις λογιστικές αρχές που χρησιμοποιούνται στο επιχειρηματικό περιβάλλον.
Δομή Προγράμματος
MBA electives: The MBA elective portfolio offered by the School consists of 9 courses covering various subject areas. The electives will allow you to specialize in areas of specific interest or professional development or to explore new possible avenues. They will be delivered mainly by our experienced faculty but they also include guest lecturers from business or consulting firms who will share with you real-world experience.
The list of electives courses is always updated and subject to change. You will have to choose any three of the available electives to fit your own specific needs and interests.
MBA Specializations: The MBA offers you the opportunity to select one of the following two Specializations which best serves your career development, namely, the ‘Innovation & Entrepreneurship’ specialization and the “Strategic Marketing” Specialization. The specialization is achieved by completing a Final MBA Project on a relevant thematic topic and opting for a specific combination of three electives from the MBA elective portfolio.
Thesis Modules .These include the Final MBA Project and a Research Methods course on the research methodology that can be a employed to carry out the project. The final project offers you a valuable opportunity to put into practice the theory you learnt and knowledge you acquired on the MBA. Working on a real-life business problem, the project consolidates your experience, enables you to develop specialized expertise and exposes you to career enhancing opportunities. The final project can be sponsored either by your current employer or other companies from various industries or government environment. This will give you a great opportunity to approach potential employers or organizations that are of particular interest to you. Examples include companies in sectors, such as, manufacturing, economics and finance, transportation and storage, retail and wholesale, consulting, distribution and logistics, scientific and technical activities.
Core Modules
You must successfully complete 45 ECTS from the following list:
No. | Code | Name | ECTS |
---|---|---|---|
1 | DLMBA511 | MANAGERIAL ACCOUNTING | 5 |
2 | DLMBA512 | MANAGERIAL ECONOMICS | 5 |
3 | DLMBA513 | MARKETING PRINCIPLES | 5 |
4 | DLMBA514 | FINANCIAL MANAGEMENT | 5 |
5 | DLMBA515 | QUANTITATIVE METHODS | 5 |
6 | DLMBA516 | HRM & LEADERSHIP | 5 |
7 | DLMBA517 | STRATEGIC MANAGEMENT | 5 |
8 | DLMBA518 | PROJECT MANAGEMENT | 5 |
9 | DLMBA540 | GLOBAL BUSINESS ENVIRONMENT | 5 |
MBA Electives
You must successfully complete 15 ECTS from the following list:
No. | Code | Name | ECTS |
---|---|---|---|
1 | DLMBA522 | INNOVATION AND GROWTH | 5 |
2 | DLMBA524 | INTEGRATED MARKETING COMMUNICATIONS | 5 |
3 | DLMBA525 | FUNDAMENTALS OF STRATEGIC MARKETING PLANNING | 5 |
4 | DLMBA528 | ENTREPRENEURSHIP | 5 |
5 | DLMBA531 | SUPPLY CHAIN MANAGEMENT | 5 |
6 | DLMBA532 | PROJECT TIME, COST AND RISK MANAGEMENT | 5 |
7 | DLMBA536 | MANAGING INNOVATION | 5 |
8 | DLMBA537 | INTERNATIONAL MARKETING | 5 |
9 | DLMBA538 | OPERATIONS MANAGEMENT | 5 |
Alternatively, you must successfully complete 15 ECTS from one of the following:
MBA Specializations
No. | Code | Name | ECTS |
---|---|---|---|
1 | DLMBA522 | INNOVATION AND GROWTH | 5 |
2 | DLMBA528 | ENTREPRENEURSHIP | 5 |
3 | DLMBA536 | MANAGING INNOVATION | 5 |
Or
No. | Code | Name | ECTS |
---|---|---|---|
1 | DLMBA524 | INTEGRATED MARKETING COMMUNICATIONS | 5 |
2 | DLMBA525 | FUNDAMENTALS OF STRATEGIC MARKETING PLANNING | 5 |
3 | DLMBA537 | INTERNATIONAL MARKETING | 5 |
Thesis Modules
You must successfully complete 30 ECTS from the following list:
No. | Code | Name | ECTS |
---|---|---|---|
1 | DLMBA510 | RESEARCH METHODS | 5 |
2 | DLMBA519 | FINAL MBA PROJECT | 25 |
Η Διάρκεια Σπουδών είναι 3 ακαδηµαϊκά εξάµηνα.
Διαδικασία εγγραφής
Α) Κριτήρια Εισδοχής Απαιτούμενα δικαιολογητικά:
- Επίσημα επικυρωμένα πιστοποιητικά ακαδημαϊκών προσόντων (πτυχίο ΤΕΙ/ΑΕΙ ή πανεπιστημιακός τίτλος εξωτερικού αναγνωρισμένος από ΔΟΑΤΑΠ, με αναλυτική βαθμολογία).
- Επικυρωμένο Απολυτήριο Λυκείου.
- Επικυρωμένο Αντίγραφο Ταυτότητας.
- Δύο (2) φωτογραφίες ταυτότητας.
- Αποδεικτικά στοιχεία γνώσης της Αγγλικής γλώσσας (αν απαιτείται).
- Μία (1) συστατική επιστολή (Πρότυπο)
- Έκθεση ερευνητικών ενδιαφερόντων (Οδηγίες)
- Συμπληρωμένη αίτηση.
Β) Προεγγραφή
- Ο/Η ενδιαφερόμενος συμπληρώνει την αίτηση και επισυνάπτει τα απαραίτητα δικαιολογητικά και τα αποστέλλει στα πιστοποιημένα συνεργαζόμενα κέντρα σε όλη την Ελλάδα
- Ο Όμιλος αναλαμβάνει την διαδικασία προεγγραφής του ενδιαφερόμενου με τον έλεγχο και την αποστολή των δικαιολογητικών στο Πανεπιστήμιο.
- Το πανεπιστήμιο αξιολογεί την αίτηση και αποστέλλει αποδοχή ή μη της αίτησης εγγραφής.
Γ) Εγγραφή
Σε περίπτωση που το πανεπιστήμιο αποδεχτεί το φοιτητή αυτός καλείται να πραγματοποιήσει την κατάθεση της 1ης δόσης(Προκαταβολή) των διδάκτρων. Ακολούθως στο φοιτητή αποστέλλονται όλα τα σχετικά στοιχεία και πληροφορίες για να ξεκινήσει η φοίτηση.
Like & Share: